[klikni na sliku za uvećan prikaz]
U cenu je uračunat iznos PDV-a.

Korpa

Detaljnije o cenama

Garantovano najniže cene

Ukoliko pronađete povoljniju ponudu za ovaj instrument, dobićete ga od nas jeftinije za 10% od razlike u ceni!

Opis proizvoda:

Zakoračite u spajanje klasičnog i savremenog sa Ibanez-ovom Thinline Nilon Acoustic-električnom gitarom. Neka vas ne zavara navodni izgled čvrstog tela ove gitare — čvrsti vrh od smreke Sitka je podržan učvršćenjem ventilatora u klasičnom stilu za odziv osetljiv na dodir koji cveta i rezonira. Imaćete čak i lak pristup prstima zahvaljujući izrezima koji ukrašavaju obe strane tankog najlona. Dopunite ga sa Ibanez prilagođenom elektronikom i pickup-om, a vi imate Ibanez koji ljudi iz svih sfera života mogu da cene.

Karakteristike:

Ultra tanko telo od 50 mm

Ibanez Thinline Nilon akustična-električna gitara je dizajnirana sa ultra-tankom širinom tela od 50 mm, pružajući ugodan osećaj i uglađenost sviranja čvrstog tela sa tradicionalnim tonom najlonske žice! Veći deo ovog tona dolazi zahvaljujući čvrstom vrhu ove gitare od smreke, podržanom tradicionalnim nosačima ventilatora za odziv osetljiv na dodir koji lepo oponaša tradicionalne tonove klasične gitare. To je radikalno svež pogled na ukrštenu gitaru sa najlonskim žicama na koji su gitaristi Sveetvater-a veoma impresionirani.

Sviranje  koje pomera granice

Pomalo tanak „C“ vrat na Ibanez Thinline Nilonu je veliko odstupanje od masivnog komada tradicionalne najlonske žice, omogućavajući vam da s lakoćom letite gore-dole po prstnoj ploči. Zatim, širina matice od 1,8 inča je nešto tanja od standardnih dva inča koja se nalaze na većini klasičnih gitara, pružajući vam dovoljno prostora za sviranje prstima bez osećaja glomaznosti. Konačno, dok tipična gitara sa najlonskim žicama nema radijus, Thinline-ov vrat od oraha ima radijus od 15,7 inča, dizajn za koji svitvoter gitaristi smatraju da je odmah poznat muzičarima koji prelaze sa električnih ili čeličnih žica.

Elektronika spremna za binu i studio

Thinline Nilon zvuči neverovatno akustično, ali priključite ga i bićete tretirani odličnim odzivom od zadivljujućih tonova ove gitare i Ibanez pickup-a. Thinline Nilon akustično-električni uređaj ima Ibanez T-bar pod sedlom pickup koji nudi prirodan zvuk u piezo stilu sa velikim dometom. Takođe je odličan pickup za one koji traže udarniji pickup, koji hvata udarce dlanom i daje odziv poput bas bubnja. Na kraju, postoji i dosta smanjenja buke kako bi se eliminisali dosadni prizvuci ili zujanje; to znači da ste tretirani sa čistim, prirodnim zvukom Thinline-ovog vrha smrče i sapele pozadi i sa strane.

Tehničke karakteristike ukratko:

Klasična gitara sa magnetom

Konstrukcija: FRH (thinline)